با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان یک فروند لنج باری با 50 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریج این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان با انجام اقدامات پلیسی و اجرای طرح های مبارزه با قاچاق به یک لنج باری که در حال تخلیه بار بوده مشکوک و موضوع را جهت بررسی در دستور کار قرار دادند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود : در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد صاحب کالا، محموله قاچاق خود را با یک فروند لنج باری از حوزه خلیج فارس بارگیری نموده و قصد تخلیه آن در بندر شیوء دارد که اکیپی متشکل از ماموران پلیس به محل تخلیه بار این شناور اعزام شدند.

وی اظهار داشت : در بازرسی دقیق از لنج مورد نظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل یک دستگاه لیفتراک تویوتا به صورت قطعه قطعه ، تعداد سه عدد دستگاه پیانو ، تعداد دو دستگاه آنالیزور آزمایشگاه ، تعداد چهل هزارسرنگ تزریق ، تعداد ۱۸۰۰۰ قرص انرژی زا ، انواع پودر بدنسازی ،۹۰۰بسته قرص بدن سازی ، و تعداد ۴۰ دستگاه رسیور قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت : در این رابطه ۱ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

پایان خبر /