معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست هم اندیشی ستاد برگزاری راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین ، عنوان کرد : طوفان الاقصی هیبت پوشالي رژیم غاصب صهیونستی و استکبار جهانی را در جهان فروريخت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احسان کامرانی افزود : دستگاه های گسترده و پیچیده امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که دارای جاسوسان بسیاری در غزه هستند اسیر ابتکار عمل رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی شدند.

کامرانی افزود : رژیم غاصب صهیونیستی در طول بیش از ۷۰ سال حضور غاصبگرانه خود در فلسطین شنیع ترین جنایات ضد بشری را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داد و حوادث چند روز اخیر تاوان جنایاتی است که در این مدت انجام داده است.

وی تصریح کرد : اقدام تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت فلسطین نظیر حماس و جهاد اسلامی در اجرای نبرد طوفان الاقصی باعث تغییر معادلات و موازنه سیاسی و نظامی در خاورمیانه خواهد گردید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت : کلیه کشورهای اسلامی در شرایط کنونی ضروری است در کنار مردم بی پناه و مظلوم فلسطین که مورد اماج وحشیانه ترین حملات صهیونیست ها هستند قرار گیرند و حال امتحان بزرگی برای دولتهای اسلامی و آزاد جهان است

احسان کامرانی تصریح کرد : ضروریست ابعاد مختلف کار بزرگ رزمندگان فلسطینی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح گردد و در این زمینه با فضا سازی رسانه های معاند جای ظالم و مظلوم عوض نشود.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۱۳ آیان و روز دانش آموز ، افزود : راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای تبین جنایات آمریکا در جهان و کشورمان است.

وی گفت : ۱۳ آبان فرصت مناسب دیگری برای آشنا ساختن نسل جدید به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با اهداف بزرگ و تمدن ساز انقلاب اسلامی و چپاول گری های استکبار جهانی و در راس ان آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود : بهره گیری ار روش های جدید و نوین برای انتقال دستاورد های انقلاب به نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ضروری است.

کامرانی خاطرنشان کرد : ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز ویژه ای است که ابعاد مختلف آن ضروری است برای نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد : تولید محتوای غنی و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضروری است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : رسانه های جمعی به ویژه صداوسیما رسالت خطیری در صیانت و حفاظت از دستاورد های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان جامعه دارند.

احسان کامرانی گفت : همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزاری کرسی های تبیینی و تاریخی در سطح دانشگاه ها و مراکز علمی و همچنین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی ملموس آنها با دستاورد های انقلاب ضروری است.

کامرانی تصریح کرد : مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان علاوه بر مرکز استان در سراسر استان با برنامه ریزی منظم به صورت باشکوهی برگزار شود.

پایان خبر /