معاون عمرانی شهرداری بندرعباس گفت : عمده نشست هایی که در چند روز اخیر بعد از بارندگی‌ اتفاق افتاده به واسطه بالازدگی فاضلاب و سریز شدن دریچه های منهول بوده است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حسین بازماندگان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: در چند روز اخیر بعد از بارندگی‌ در برخی از خیابان ها در مسیر لوله های فاضلاب که قبلاً حفاری شده، نشست هایی به واسطه ی بالا زدن فاضلاب و سریز شدن دریچه ی منهول ها اتفاق افتاده است .

بازماندگان گفت : در محل اتصال بلوار رجایی به راه آهن آب های سطحی وارد مسیر لوله ی آب شد که باعث نشست زمین شده است .

وی افزود : در طلاییه بین فاز ۱ و ۲ منهول فاضلاب بر اثر بارندگی پر شد و آب در مسیر حفاری که قبلاً توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده بود باعث نشست زمین شد.

بازماندگان در ادامه تصریح کرد: در حد فاصل چهارراه پردیس تا میدان صادقیه نیز به دلیل پر شدن منهول فاضلاب و بالازدگی آن باعث نشست در طول مسیر لوله ی فاضلاب گردید .

وی با اشاره به سخنان اخیر معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان که گفته بود این نشست ها به دلیل این که شهرداری آب های سطحی را به شبکه فاضلاب هدایت کرده، اتفاق افتاده است ، گفت : متاسفانه این اتفاق بر اثر حفاری های ایجاد شده توسط شرکت آب و فاضلاب و پر شدن منهول ها رخ داده است و بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خسارت به آسفالت خیابان ها وارد شده است .

انتهای پیام