در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی جایزه برترین سازمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، نخستین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی ایران و بیست و دومین دوره از جوایز صنعت روابط عمومی ایران با حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی ( پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.

جوایز ویژه، (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

در این دوره، روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان و مدیریت روابط عمومی این شرکت به دلیل فعالیت گسترده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق به کسب عنوان برترین سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.

پایان خبر /