رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس طی نشستی در دفتر هیأت امنایی مجتمع بنکداران ، بر لزوم آموزش های شهروندی به تمامی اقشار جامعه تأکید و آگاه سازی قشر مختلف را ضروری دانست.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمید جمالی در این خصوص مطرح کرد : به منظور نهادینه شدن فرهنگ بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت ۹ شب ، نریختن زباله در هر ساعت از شبانه روز در مخازن زباله یا محیط شهر و رها نکردن نخاله های ساختمانی ، آموزشگران به صورت چهره به چهره با تمامی شهروندان از اقشار مختلف گفتگو می کنند.

جمالی ادامه داد : تلاش بر این است که اطلاع رسانی و آگاه سازی به صورت عمومی و چهره به چهره از درب منازل ، صنوف و مدارس باشد تا در نهایت تمامی اعضای خانواده با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند و در عمل به این آموزش ها مسوولیت پذیر شوند‌.

وی با بیان اینکه مجتمع بنکداران پسماندهای خشک خود را مدیریت می کنند و آن ها را دور نمی ریزند ، افزود : برچسب های مخصوص پسماند تر و خشک توسط سازمان مدیریت پسماند بر روی تمامی مخازن زباله این مجتمع نصب و آموزش تفکیک پسماند نیز به آنها داده می شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس عنوان کرد : در حال حاضر آموزش های کلی مدیریت پسماند منازل و مشاغل، توسط آموزشگران این سازمان در مجتمع بنکداران آغاز شده است.

حمید جمالی در پایان گفت : شهروندان خواهان محیط زندگی سالم و شهری پاکیزه هستند که این مهم با مشارکت همگی آنها تحقق می یابد‌.

پایان خبر /