مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ۲۲۰۰ لیتر روغن صنعتی قاچاق و جریمه ۵۷ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، کیومرث حسن پور اظهار کرد : شعبه ششم تعزیرات حکومتی بندرعباس به تخلف قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش سه میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ۲۲۰۰ لیتر روغن صنعتی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال رسیدگی کرد و در مجموع متهمان پرونده به پرداخت ۵۷ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسن پور بیان کرد : شعبه یادشده با توجه به مدارک موجود در پرونده، قاچاق گازوئیل و روغن صنعتی را محرز و علاوه بر ضبط گازوئیل کشف شده، هر کدام از متهمان ردیف اول تا سوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و متهمان ردیف چهارم و پنجم را به پرداخت ۸۱۴ میلیون و ۶۶۸ هزار ریال جریمه نقدی بابت قاچاق نفت و گاز محکوم کرد.

وی ادامه داد : این شعبه همچنین در خصوص قاچاق روغن صنعتی علاوه بر ضبط این کالا، هر یک از متهمان ردیف اول تا سوم را به چهار میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان یادآور شد : ماموران یگان تکاوری بندرعباس ، پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی بندرعباس ارسال کردند.

پایان خبر /