فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 6 نفره سارق موتورسیکلت و قطعات داخل خودرو با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ محمدامین نوروزی اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو در”بندرلنگه”، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

نوروزی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند بیان داشت : ماموران ضمن انجام هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۶ سارق را دستگیر و در بازجویی های فنی از آنها ۱۸ فقره سرقت موتور سیکلت و قطعات داخل خودرو کشف گردید.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند ، از عموم شهروندان خواست : ضمن توجه جدی به توصیه های پیشگیرانه پلیس ، از پارک کردن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت و تاریک بویژه ساعات پایانی شب خودداری کرده و به منظور ناکام گذاشتن سارقان ، موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمینی و بازدارند نظیر قفل و زنجیر قفل پدال و سوئیچ مخفی و دیگر لوازم بازدارنده مجهز نمایند.

پایان خبر /