فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با هوشیاری ماموران پلیس شهرستان بندرخمیر یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال شناسایی و متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی پاسگاه پهل شهرستان خمیر در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق ، در محورهای مواصلاتی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر در محورهای مواصلاتی خمیر – بندرعباس مشکوک و آن را متوقف کردند.

جاویدان افزود : در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که لودر مربوطه به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است ، گفت : کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان ، با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان ، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان خبر /