نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به مرز شلمچه از نصب کانکس های خدمات رسانی و دستگاه‌های سرمایشی برای خدمات دهی به زائرین در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرضا سالاری گفت : از سوی اداره کل راهداری هرمزگان ، دو گروه متشکل از ۸ نفر و دو دستگاه خودرو جهت ساماندهی و نظارت بر اعزام اربعین حسینی به‌ سوی مرز شلمچه اعزام‌ شده است.

سالاری افزود : هدف از این اعزام ، احداث زیرساخت‌ها و نظارت بر امور حمل‌ و نقلی زائرین در این ۲۵ روز است ، همچنین یک گروه ۳ نقره متشکل از ۹ نفر دیگر به ما ملحق خواهند شد که به‌صورت نوبتی با ما همکاری می‌کنند.

وی تأکید کرد : نمایندگی راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در تعامل مستمر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و وظیفه ساماندهی و تدارک ناوگان برای زائرین استان را بر عهده دارد و تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می‌دهند.

نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت : برای سهولت بازگشت زائرین عزیز سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ طراحی‌شده و زائرین هم استانی به‌محض انجام سفر معنوی اربعین، مرز شلمچه را به این سامانه پیامک کنند.

سالاری با توجه به مزایای اعلام مرز اظهار کرد : با ارسال نام مرز شلمچه زوار کمتر در مرز منتظر می‌مانند و دسترسی به ناوگان نیز آسان‌تر می‌شود ازاین‌رو از زائرین عزیز تقاضا داریم برای سهولت بازگشت خود حتماً قبل از رسیدن به مرز، نام شلمچه را به پیامک ۲۰۰۰۱۴ ارسال کنند.

پایان خبر /