مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با حضور در میز خدمت مستقر در مصلی نماز جمعه بندرعباس مسایل و مشکلات نمازگزاران را بررسی و دستورات لازم به رئیس ناحیه مرکزی صادرکرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در آستانه فرارسیدن سال نو و بمنظور حل مسائل و مشکلات شهروندان بندرعباس در حوزه سوخترسانی و پخش فرآورده های نفتی، با همکاری شورای هماهنگی ائمه جمعه استان هرمزگان و فرمانداری بندرعباس،  میز خدمت شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی هرمزگان در محل مصلی نماز جمعه این شهر مستقر شد.

در این برنامه که بمنظور تکریم مردم شریف بندرعباس و خدمت رسانی به نمازگزاران برپا شد؛  افراد و اقشار مختلف با حضور در میز خدمت پخش فرآورده های نفتی سوالات خود در زمینه ثبت نام الکترونیک گاز مایع، اختصاص سهمیه نفت سفید به نقاط سردسیر، جذب نیروی استخدامی و نحوه تخصیص سوخت به شناورهای صیادی و تفریحی و موارد در حوزه فرآورده های نفتی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کردند.

احمد سالاری فر مدیر منطقه هرمزگان نیز با حضور در محل میز خدمت شخصا به موارد مطرح شده توسط مراجعان رسیدگی و توضیحات لازم را ارائه داد.

در این میز خدمت که به مدت چهار ساعت دایر بود؛ هاشمی رئیس ناحیه مرکزی بندرعباس نیز از طریق ارتباط اینترنتی با فروش ناحیه موارد درخواستی نماز گزاران را بصورت برخط بررسی و گزارش های لازم را به مدیر منطقه ارائه می داد. نمایندگان فرمانداری بندرعباس و حجه الاسلام والمسلمین کذایی  رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان نیز با حضور در محل میز خدمت از نحوی ارائه خدمات کارشناسان مستقر بازدید و آن را مطلوب ارزیابی کردند.

انتهای خبر /