مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : در تلاش هستیم با اجرای طرح‌های توسعه‌ای متعدد و تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد در استان هرمزگان ، به قطب نخست تولید فولاد در کشور تبدیل شویم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، جلسه مشترک عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با کامران داستانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با موضوع بررسی روند طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان و راهکارهای برطرف کردن چالش‌های موجود برگزار شد.

در این جلسه معروفخانی با اشاره تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد : امروز شاهد هستیم طرح‌های توسعه‌ای در فولاد هرمزگان با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شده‌اند و با سرعت در حال انجام هستند. هدف اصلی ما از اجرای این طرح‌ها تحقق برنامه‌های کلان صنعت فولاد کشور به ویژه شعار تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان است.

وی افزود : در تلاش هستیم با تحقق تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان، به قطب نخست تولید فولاد در کشور تبدیل شویم. در حال حاضر فولاد هرمزگان چندین طرح توسعه‌ای بزرگ را در دست اجرا دارد و به زودی کلنگ‌زنی کارخانه نورد نیز در این شرکت انجام خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد : نکته قابل توجه در خصوص کارخانه نورد گرم فولاد هرمزگان تکنولوژی منحصر به فرد آن بوده که برای نخستین بار در کشور است چنین طرحی اجرا می‌شود. محصول نهایی این کارخانه ورق‌هایی با ضخامت پایین و استحکام بالا خواهد بود بود و ظرفیت نهایی کارخانه نیز ۱٫۷ میلیون تن در سال در نظر گرفته شده است.

معروفخانی در پایان تصریح کرد : فولاد هرمزگان با تمام توان خود علی‌رغم تمام محدودیت‌ها مشغول تولید است و در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری به دنبال رشد تولید خواهد بود.

پایان خبر /