شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با انتخاب درگاه‌های مطمئن و مستقیم مخابرات، وجه پرداختی مشتریان به‌صورت بی‌درنگ وصول شده و ارتباط تلفنی بدون هیچ‌گونه معطلی برقرار می‌شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، با توجه به تنوع روش‌های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، پرداخت از سایر کانال‌های غیرمخابراتی ممکن است با تأخیر در ارسال وجه از شبکه بانکی و شاپرک به مخابرات همراه باشد.

این موضوع به‌ویژه در مواردی که تلفن مشترک در وضعیت قطع قرار دارد، محسوس است؛ زیرا تا زمان واریز وجه به حساب مخابرات، وصل تلفن با تأخیر انجام می‌شود.

معاونت ارتباطات و روابط‌عمومی مخابرات ایران توصیه کرد: برای بهره‌مندی از وصل آنی و مطمئن تلفن پس از پرداخت، مشترکان حتماً از درگاه‌های مستقیم شرکت استفاده کنند تا وجه پرداختی بلافاصله به حساب مخابرات واریز و خط بدون وقفه وصل شود.

بر اساس این گزارش، روش‌های مستقیم پرداخت صورتحساب؛ مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران یا اپلیکیشن «مخابرات من»، استفاده از لینک درج‌شده در پیامک صورتحساب ارسالی به مشتریان،  تماس با شماره ۲۰۰۰ (امکان تماس حتی در صورت قطع تلفن وجود دارد)، شماره‌گیری کد خدماتی *۲۰۲۰# و انتخاب گزینه ۳ است.

پایان خبر/