رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان از توزیع 85 دستگاه لوازم گرمایش گازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمود مصلح در خصوص توزیع لوازم گرمایشی بین مددجویان این شهرستان گفت : کمیته امداد پارسیان در راستای تامین لوازم ضروری زندگی تعداد ۸۵ دستگاه لوازم گرمایشی از نوع گاز سوز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد که فاقد لوازم گرمایشی بودند ، توزیع گردید.

مصلح با بیان اینکه بیشتر مناطق شهرستان پارسیان گاز رسانی شده است ، افزود : از این تعداد ۴۵ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۹۲ میلیون تومان و ۴۰ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۱۶۲ میلیون تومان بوده است که در مجموع ۲۵۴ میلیون تومان از اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه لوازم گرمایشی گاز سوز از سایر لوازم گرمایشی (پر مصرف)، انرژی مصرف کمتری دارد که نتیجه آن کاهش هزینه برای خانواده های نیازمند می گردد ، یادآور شد : در حال حاضر ۹۸۰ خانواده تحت حمایت این نهاد در شهرستان پارسیان شناسایی شده که نیازمند لوازم گرمایشی از نوع گازی هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان افزود : امیدواریم با همراهی و مساعدت مردم و خیرین نیکوکار بتوانیم بخشی عمده ای از نیازهای لوازم گرمایشی خانواده های نیازمند در شهرستان پارسیان را تامین نماییم.

پایان خبر /