نخستین دوره آزمون تایید صلاحیت فنی و تخصصی نیروهای ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های بخش خصوصی در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رئیس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بندر شهید رجایی در این باره گفت : در راستای دستیابی و رسیدن به منشور اهداف و برنامه‌های عملیاتی ابلاغی مدیریت HSE سازمان و ارزیابی و بررسی صلاحیت علمی (فنی) و تخصصی نیروهای HSE بخش خصوصی از ابتدای تیرماه درخصوص دستورالعمل و رویه اجرایی مربوطه اقدام و با هماهنگی انجام شده نخستین دوره آزمون تایید صلاحیت برگزار شد.

ایوب خادمی بندری افزود : در این دوره از آزمون تعیین صلاحیت ۴۲ نفر از کارکنان واحد HSE شرکت‌های فعال در بندر شهید رجایی در سطوح مختلف مسئول،کارشناس، افسر HSE با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خادمی اضافه کرد : پذیرفته شدگان به منظور قبولی در آزمون و دریافت تاییدیه صلاحیت باید ۷۰ درصد امتیاز از مجموع امتیاز آزمون کتبی و امتیاز مصاحبه را کسب کنند.

به گفته وی این آزمون در این سطح برای اولین بار در بندر شهید رجایی انجام گرفته و از این پس به شکل مداوم براساس شاخصه های ابلاغی از سوی سازمان بنادر استمرار خواهد داشت.

پایان خبر /