استاندار هرمزگان از پیگیری برای انتقال کارت‌های بازرگانی صنایع استانی دارای صادرات عمده به داخل این استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در جلسه کارگروه گفت وگوی دولت با بخش خصوصی هرمزگان گفت : رویکرد مساله محوری و ارائه گزارشات علمی در جلسات کارگروه که به رفع مشکلات امروز فعالان اقتصادی منجر می‌شود رویکردی امیدبخش و ستودنی است.

دوستی مسائل حوزه تجارت را متنوع دانست و افزود : فعالان این بخش چون با متولیان بیشتری ارتباط دارند باید از فرصت این کارگروه برای مطرح شدن مشکلات و باز شدن گره‌های کارشان استفاده شود.

وی بر انتقال کارت بازرگانی صنایع استانی دارای صادرات عمده تأکید کرد و افزود : این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و محدودیت‌هایی در این مسیر نیز اعمال خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد : یکی از سیاست‌های ما این است که در تقسیم برق محدودیت هایی در حوزه انرژی و خدمات برای شرکت‌هایی که کارت بازرگانی خود را به استان انتقال نداده‌اند اعمال خواهیم کرد.

دوستی با اشاره به اهمیت حل مسائل میدانی فعالان اقتصادی نیز گفت : لازم است اتاق بازرگانی در هر جلسه مواردی از این دست را مرتبط با مجموعه‌های مختلف اقتصادی، احصاء و مطرح کند تا کارگروه در زمان مشخص نسبت به رفع آن‌ها چاره‌اندیشی و اقدام کند.

پایان خبر /