فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۹ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی روستای نوبند به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار جاویدان افزود : مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روز گذشته پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : قاچاقچیان سوخت به محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند که دو عدد مشک ماری حاوی، مقدار تقریبی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : طی دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته جمعاً یک دستگاه کامیون و دو عدد مشک ماری حامل سوخت توقیف، ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار علی اکبر جاویدان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان ، ارزش سوخت‌های کشف شده در این دو عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

پایان خبر /