مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران در سفر به هرمزگان و طی مراسم کلنگ زنی پروژه تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی خلیج فارس، از انعقاد ۲۹ پروژه در هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح دریا نیوز، فرشاد مقیمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران در مراسم کلنگ زنی تسویه خانه و شبکه فاضلاب گفت: در این دور سفر ریاست جمهوری، محور سفرهای رئیس جمهور، توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بوده است که در این راستا الحاق زمین به شهرک‌های صنعتی یکی از موضوعاتی بود که در این جلسات بررسی شد.

مقیمی تصریح کرد:  زمینی به مساحت ۵۴۸ هکتار در غرب بندرعباس واقع شده تصمیم به الحاق آن به بخشی از شهرک صنعتی خلیج فارس گرفته شده تا بتوان سریعا برای آن سرمایه‌گذار جهت اجرای طرح های پیشرو و مرتبط جذب کرد.

تصفیه خانه فاضلاب خلیج فارس که امروز مراسم کلنگ زنی آن انجام شد، سرمایه گذار آن از امروز فعالیت های اجرایی آن را آغاز می کند و تا یک سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد. این پروژه ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه آن عنوان شده است.

مقیمی افزود: در این ایام دهه فجر ۲۹ پروژه در هرمزگان قرارداد آن منعقد شده که اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان آن نیز برای عملیات های اجرایی آن سرمایه گذاری شده که تا سفر بعدی رئیس جمهور پروژه ها به سرانجام برسد.

گفتنی است، در این سفر، سید امیرامیری زاد مدیرعامل شرکت شهرک های هرمزگان و خلیل قاسمی، رئیس سازمان صمت هرمزگان، حضور داشتند.

پایان خبر /