استاندار هرمزگان در نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی هرمزگان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شد گفت : باید با تمام توان تلاش شود روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس و بیمارستان جدید میناب توسط پیمانکار سرعت بیشتری پیدا کند و این دو پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسند.
به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی افزود : با توجه به سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان ، امیدواریم روند ساخت پروژهای بیمارستانی هم سرعت بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان های میناب و بندرعباس به حداقل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود : از روش‌های مختلف از جمله مولدسازی، ماده ۵۶ و وام‌های استانی باید با قید فوریت اعتبارات لازم تامین شود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد : در راستای تسریع در اجرای طرح مولد‌سازی با هدف تامین مالی پروژه‌های درمانی لازم است انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران بخش زمین و مسکن در جریان املاک قابل مولد‌سازی استان هرمزگان قرار بگیرند و املاک قابل واگذاری دولتی به آن‌ها اعلام شود‌.
دوستی اظهار داشت : تعمیر و راه‌اندازی ۴۰ دستگاه آمبولانس، تامین اعتبارات چندین پروژه مانند بیمارستان کودکان و چندین طرح دیگر، تامین اعتبارات برای خانه‌های بهداشت و احداث پدهای بالگرد تنها گوشه‌ای از خدماتی است که با اعتبارات استانی در هرمزگان انجام شده و لازم است از  ظرفیت اعتبارات ملی وزارت بهداشت هم نیز برای تکمیل بیمارستان‌های ۵۳۱ تختخوابی و بیمارستان میناب استفاده شود.
پایان خبر /