فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله کانتینری مواد محترقه قاچاق شامل بیش از ۷۵ هزار عدد از انواع آن در یکی از گمرکات استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به توقیف یک کانتینر مواد محترقه قاچاق ، اظهار داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان حین گشت زنی هدفمند در یکی از گمرکات بندرعباس، کانتینر حاوی مواد محترقه قاچاق را شناسایی کردند.

سردار جاویدان عنوان کرد : ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این کانتینر ۷۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق را کشف کردند.

وی با ذکر این نکته که در این رابطه یک متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد ، بیان کرد : قاچاقچیان قصد داشتند این کانتینر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی سال گفت : مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش‌ساز آنها می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند و لازم است عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این مورد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان خبر /