مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت : همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت استان ، ۴۹۲ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش صبح دریانیوز ، عباس شرفی در بازدید از طرح‌های راهداری حوزه شرق استان افزود : این راه‌ها شامل محورهای اصلی، فرعی و روستایی در سطح استان هرمزگان بوده که بهسازی و روکش آسفالت آن انجام شده و آماده بهره‌برداری است.

شرفی بیان کرد : بهسازی محور میناب – سندرک – بشاگرد به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۸۰ درصد از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی حوزه راهداری در سفر رییس جمهور به هرمزگان است.

وی اظهار کرد : ۱۸ طرح راهداری به مبلغ هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در سفر دور نخست رییس جمهور به استان مصوب شد که تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها که با ۷۵ درصد پیشرفت در حال اجرا بوده، اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود : طرح‌های مصوب شامل ۹ طرح توسعه راه روستایی و فرعی به مبلغ پنج‌ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، یک طرح احداث پل بزرگ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و هشت طرح تعریض و بهسازی به مبلغ سه‌ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال است.

پایان خبر /