معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ساعات کاری جدید ادارات و دستگاه‌های دولتی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محسن خاکی نهاد از تغییر ساعات کاری ادارات هرمزگان خبر داد و گفت : با استناد به تبصره(۳) ماده(۸۷) قانون ‌مدیریت‌ خدمات‌ کشوری و موافقت استاندار ساعات کاری ادارات استان از تاریخ اول آذر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۰۰ الی۱۳:۳۰ تغییر کرد.

وی با بیان اینکه استانداری هرمزگان با تعطیلی پنجشنبه ها موافق است و پیگیری متعددی انجام داده ، تصریح کرد : براساس مفاد تبصره ۳ ذیل ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده از وزارت کشور تعطیلی روزهای پنج شنبه منوط به تصویب هیات محترم وزیران بوده و در این راستا پیشنهادات همراه با دلایل و توجیهات و ضرورت تعطیلی پنجشنبه ها از سوی استانداری هرمزگان ارسال و در جلسه روز گذشته نیز استاندار بر این موضوع تاکید کرده است.

دبیر شورای اداری استان یادآور شد : تعطیلی پنجشنبه ها نیاز به کسب مجوز کشوری دارد و بر اساس اعلام مقامات مسئول ، پیش نویس لایحه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به دولت پیشنهاد شده و در دستور کار قرار گرفته که پس از انجام فرایند و تشریفات قانونی برای اخذ مجوز قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می گردد.

خاکی نهاد تاکید کرد : پیگیری لازم برای تحقق خواسته کارکنان دستگاه های دولتی برای تعطیلی پنجشنبه ها همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام