استاندار هرمزگان گفت : دارایی های مقدس ما ، مردم ، اسلام و ایران هستند و یازدهم اسفندماه تکرار وعده بزرگ حضور عاشقان جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان مهمان جشن اعیاد شعبانیه مردم شریف میناب بود.

دوستی در این جشن مردمی گفت : میناب کانون اصلی حرکت های انقلابی استان بوده و درطول دوران دفاع مقدس نیز همواره مردم شریف میناب سربلند دوران ها و بحران ها بوده اند.

وی با اشاره به جریان کل یوم عاشورا ، کل ارض کربلا ، افزود : در همه عرصه ها دوگانه خیر و شر همچنان جریان دارد و در میدان انتخابات و مشارکت در انتخابات این تقابل پررنگ تر است اما همیشه برآیند حاصله آن را مردم فهیم و بابصیرت ما پیروزمندانه رقم زده اند و یازده اسفند نیز باردیگر ثابت خواهند کرد برنده میدان هستند.

استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این آیین مذهبی گفت : حضور پرشور مردم میناب در راهپیمایی ۲۲بهمن تجدید پیمان عمیق با آرمان های امام راحل و انقلاب و نظام را ثابت نمود و امروز شما جوانان و نوجوانان غنای فرهنگی مذهبی خطه میناب را درکمال زیبایی به نمایش گذاشتید.

مهدی دوستی در پایان حضورش در جشن مردمی اعیاد شعبانیه ضمن گفتگو با دختران دانشجوی مینابی دستور داد مسئله تراکم اتاق های خوابگاه دختران بررسی و برطرف شود همچنین موضوع نمایشگاه برقرارشده در سالن ورزشی آموزش و پرورش نیز را پیگیری کرده و تذکر دادند ، حل مسئله مطرح شده درخصوص گمرک هم از سوی استاندار مورد تاکید قرار گرفت.

پایان خبر /