محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی و کشوری، اظهار داشت:حضور حضرت حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، استاندار محترم، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان ارشد، نشان از توجه و تعهد ویژه به آموزش و پرورش استان دارد. این حمایت‌ها، پشتوانه‌ای ارزشمند برای رشد و توسعه نظام آموزشی استان است.

به گزارش صبح دریا نیوز،محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی و کشوری، اظهار داشت: «حضور حضرت حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، استاندار محترم، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان ارشد، نشان از توجه و تعهد ویژه به آموزش و پرورش استان دارد. این حمایت‌ها، پشتوانه‌ای ارزشمند برای رشد و توسعه نظام آموزشی استان است.»

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر استان افزود: «امسال سال تحصیلی را با افتخار بزرگ موفقیت دانش‌آموز عزیزمان، صبا معصومی، آغاز می‌کنیم که موفق شد رتبه اول کنکور تجربی کشور را کسب کند. این دستاورد که برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش هرمزگان رقم خورده، نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه دانش‌آموزان، معلمان، خانواده‌ها و مدیران پرتلاش استان است و الگویی شایسته برای همه دانش‌آموزان خواهد بود.»

قویدل در ادامه، از تلاش‌های انجام‌شده برای آماده‌سازی مدارس استان خبر داد و بیان کرد: «در آستانه سال تحصیلی جدید، با همت و برنامه‌ریزی دقیق، تمامی کلاس‌های درس استان حتی در دورترین نقاط، به معلمان مجرب و توانمند تجهیز شده است. همچنین، بیش از چهارصد و پنجاه کلاس درس جدید به مدارس استان اضافه شده که این موفقیت، حاصل تلاش و همدلی تمامی همکاران و حمایت‌های خیرین محترم مدرسه‌ساز است.»

وی با تأکید بر اهمیت توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان عنوان کرد: «با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار محترم و تلاش‌های همکاران، هرمزگان توانست در حوزه مهارت‌آموزی به رتبه نخست کشور دست یابد و این مسیر را با جدیت ادامه خواهیم داد تا دانش‌آموزان استان به مهارت‌هایی مجهز شوند که بتوانند در آینده، در عرصه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرین باشند.»

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان اظهار داشت: «تعهد و همراهی مسئولان و جامعه محلی، زمینه‌ساز ارتقای سطح آموزشی و پرورشی استان شده است. امیدواریم با ادامه این مسیر و تداوم حمایت‌ها، سال تحصیلی جدید را با موفقیت‌های بیشتری به پایان برسانیم و شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان فرزندان این مرز و بوم باشیم.»

پایان خبر/