معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی از مرکز تکثیر میگو مروارید شکیل قشم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در بازدید از مرکز تکثیر میگو مروارید شکیل قشم با اشاره به تلاش های خوب صورت گزفته از سوی شیلات هرمزگان در جذب جامعه صیادی و سرمایه گذاری آنان در حوزه آبزی پروری گفت: موفقیت این شرکت تعاونی در حوزه آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش میگو تحسین برانگیز است.

سید حسین حسینی تکثیر و پرورش میگو به عنوان فعالیتی ارز آور، همسو با فعالیت های اقتصاد مقاومتی، اشتغال زا، تولیدی، توسعه ایی و ‌‌‌… خواند و تصریح کرد: بی تردید در آینده ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش فعالیت های شیلاتی در کشور و به ویژه هرمزگان خواهیم بود.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان شرکت مروارید شکیل قشم را برخواسته از جامعه صیادی خواند و گفت: این شرکت توانسته با حرکت در مسیر آبزی پروری چرخه و زنجیره کامل تکثیر و پرورش میگو را در جزیره قشم رقم بزند.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه مرکز تکثیر و پرورش میگو تعاونی مروارید شکل قشم برای بیش از ۱۵ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است افزود: این مرکز ظرفیت تولید بالغ بر ۵۰ میلیون قطعه بچه میگو را داراست.

وی تصریح کرد: مرکز تکثیر میگو تعاونی مروارید شکل قشم با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در زمینی با زیر بنایی بالغ برسه هزار و ۴۰۰ متر در منطقه صلخ شهرستان قشم واقع شده است.

انتهای پیام