حمید ساعدپناه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم در حوزه تامین و توزیع برق بود.

به گزارش صبح دریانیوز، حمید ساعدپناه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با پاسخگویی به درخواست های مردمی در باره فروش و واگذاری انشعاب برق، صدور قبض برق، تبدیل آمپراژ، و ارائه خدمات مرتبط با مصرف برق، چگونگی وصول مطالبات و مدیریت مصرف اظهار داشت : این شرکت  پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مشترکین و پیگیری امور مربوط به انشعابات برق است.

ساعدپناه همچنین به  ارائه راهکارها و اطلاعات به شهروندان و مشترکین برای بهینه‌سازی مصرف برق و کاهش هزینه‌ها پرداخت و اظهار داشت : برنامه‌ریزی و اجرای عملیات بهره‌برداری بهینه از شبکه توزیع، پیگیری و اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی تاسیسات،  اجرای عملیات بهره‌برداری، نظارت بر تعمیرات و نگهداری، مدیریت حوادث و اتفاقات، و ارتقای کیفیت خدمات به مشترکین از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان است.

وی همه مشترکان را به مدیریت بهینه مصرف برق برای عبور از روزهای پرمصرف تابستان فراخواند و اختلال در پایداری و افزایش بار شبکه را یکی از آسیب‌های استفاده از ماینرهای غیر مجاز دانست. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ادامه داد :این ماینرها می‌تواند منجر به خاموشی‌های گسترده و آسیب به زیرساخت‌های شبکه توزیع شود.

علاوه بر این، استفاده از برق توسط این ماینرها، خسارات اقتصادی قابل توجهی به کشور وارد می‌کند و می‌تواند ثبات ولتاژ و پایداری شبکه برق را به شدت تهدید کند.

پایان خبر/