با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : در ادامه طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود : مأموران انتظامی استان در هفته گذشته ضمن شناسایی و توقیف ۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، ۸۸۱ کیلو تریاک و ۱۷۷ کیلو حشیش ، ۲۵۳ کیلو شیشه ، و ۲ کیلو سایر مواد جمعا یک تن ۳۱۳ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

جاویدان تصریح کرد : در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران ، ۱۹ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۸ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به جمع اوری تعداد تعداد ۲۴۸ معتاد متجاهر و بلامکان در هفته گذشته ،ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /