مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان از باز شدن مسیر گردشگری به جزیره بوموسی خبر داد و افزود : اولین گروه گردشگران عازم جزیره بوموسی شدند.
به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرسول دریایی در آیین بدرقه‌ی اولین تور گردشگری خانواده در بندرعباس، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسکونی‌سازی جزایر، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در این حوزه، شناساندن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگریِ جزیره بوموسی است بر همین مبنا با دستورات و تاکیدات مهندس دوستی برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگریِ خانواده محور در جزیره بوموسی در دستورکار قرار گرفت.
دریایی با بیان اینکه شناور مسافربری الماس قشم برای تردد دریایی بین بندرعباس و ابوموسی در نظر گرفته شده است، افزود: از ماه‌های گذشته راه‌اندازی سامانه ایران‌وند با هدف توسعه گردشگری جزیره بوموسی و انضباط‌بخشی به این مهم در دستور کار قرار گرفت که تا هفته آینده رونمایی خواهد شد.
وی عنوان‌ کرد : با رونمایی از سامانه ایران‌وند، هموطنان از جای جای میهن اسلامی می‌تواند برای سفر به جزیره بوموسی درخواست خود را ثبت کنند تا نوبت‌دهی برای اعزام آن‌ها انجام شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان خاطرنشان‌ کرد : جزیره بوموسی، متعلق به تمام ملت ایران است و معتقدیم بایست زمینه‌ی استفاده از جاذبه‌های گردشگری آن را برای سایر هموطنان فراهم کنیم.

انتهای خبر /