رئیس ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از صدور بیش از 1091 مورد پروانه کار طی شش ماهه اول سال 1402 در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مسلم علیمحمدی با اعلام این مطلب افزود : با تلاش نیروهای واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست و همکاری مناسب کارکنان بخش های مختلف سازمان، بستر لازم جهت اجرای مقررات (برگزاری دوره های آموزشی، جلسات توجیهی، استقرار نرم افزار، چاپ برگه های جدید پرمیت و …) ایجاد شده است.

علیمحمدی در ادامه با اشاره به اهمیت صدور پروانه های کار در پالایشگاه گاز سرخون ، افزود : پروانه های کار به عنوان یک عامل کلیدی برای اطمینان یافتن از آن است که شرایط و اعمال نا ایمن در مراکز عملیاتی تاسیسات به حداقل ممکن کاهش یابد و کارکنان بتوانند با قابلیت اطمینان بالا به انجام وظایف و مسئولیت های محوله بپردازند.

وی اظهار داشت : عملکرد صحیح پروانه کار ارتباط مستقیمی با مشارکت کارکنان و رعایت دستورالعمل های ایمنی داشته و این سیستم زمانی موثر خواهد بود که تمامی نفرات مرتبط با کار اعم از مجوز دهندگان، سرپرستان و مجریان کار، شرایط و اقدامات احتیاطی و ضوابط هر یک از مجوزها و چک لیست ها یا فهرست ایمنی قید شده در آن را رعایت کنند.

رئیس ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با اشاره به اهداف اصلی سیستم صدور پروانه های کار که در این شرکت نیز مورد توجه قرار می گیرد ، اضافه کرد : اتخاذ تدابیر و روش های ایمنی به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از شرایط خطرناک، اطمینان از عملکرد مناسب پروانه کار و روند صحیح اجرای آن و همچنین مطلع کردن کارکنان، روسا و سرپرستان مربوطه از اقدامات پیشگیرانه و روند پیشرفت انجام کارها از مهمترین اهداف این سیستم است که جدیت توجه به این موارد بیش از گذشته  از تمامی کارکنان انتظار می رود.

مسلم علیمحمدی در پایان بیان کرد : خوشبختانه کارکنان بخش های مختلف شرکت پالایش گاز سرخون و قشم همواره در راستای رعایت اصول ایمنی تعاملات مطلوبی با واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست داشنه و بدنبال آن توجه مناسبی به این موارد مهم دارند.

پایان خبر /