به گزارش صبح دریانیوز ، رئیس نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه خلیج فارس با اعلام این خبر گفت : این عملیات با هدف جلو گیری از نشتی های احتمالی و آب بندی بهتر توربین انجام شد که در این عملیات ولو خروجی توربین ۲۰۴ به دلیل اینکه از گیت ولو بود با بال ولو (ball valve) تعویض شد.
محمد رضایی ادامه داد : تعویض گیت ولو با بال ولو به علت مستعمل بودن و جلوگیری از نشتی و هدررفت سرمایه ملی انجام شد.
وی بیان کرد : بال ولو ، یک شیر با حرکت چرخشی است که از یک دیسک توپی شکل جهت قطع و وصل جریان استفاده می کند.در واقع یک توپی درون خالی به شکل کره ای بوده که این توپی فولادی برای باز و بسته کردن جریان مورد استفاه قرار می گیرند.
پایان خبر /
Tuesday, 8 October , 2024