مدیرعامل شرکت آب ، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت : عملیات احداث خط انتقال آب از نیروگاه قشم مولد به درگهان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، شهرام داوری با اعلام این خبر گفت : احداث این خط لوله ۱۶ کیلومتری با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و آب شرب پایدار را برای ساکنان شهر درگهان و روستای هلر تامین خواهد کرد.

به گفته داوری ، عملیات اجرایی خط لوله انتقال آب از قشم مولد به درگهان با تکیه بر دانش و توان فنی متخصصان شرکت آب ، برق و تاسیسات قشم انجام می شود.

وی ادامه داد : اعتبار این پروژه با تامین مالی مشترک سازمان منطقه آزاد، استانداری هرمزگان وشرکت قشم مولد انجام شده و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد : پیش از این برای حل مشکل تنش آبی در شهر درگهان، ظرفیت آب شیرینکن این شهر افزایش یافته و مقرر گشته بود سهمیه آب مسکن مهر طولا که از ظرفیت آب شیرینکن درگهان تامین می شد از ظرفیت آب شهر قشم تامین شود، تا بخش دیگری از مشکلات تامین آب این شهر حل شود.

وی اظهار امیدواری کرد با احداث خط لوله انتقال آب که به دستور رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده و تامین بخش دیگری از آب درگهان توسط نیروگاه قشم مولد وضعیت آب در این شهر به حالت پایدار برسد.

پایان خبر /