آیین تکریم و معارفه شهردار شهر میناب با حضور مهندس مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی امام جمعه شهرستان، مهندس صفر صادقی پور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری ، معاونین فرمانداری ویژه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اداری ، اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مجید سلحشور در این جلسه ضمن تبریک روز ورزش و تربیت بدنی و ولادت حضرت رسول (ص)  و آغاز هفته وحدت بابیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی است، گفت : شرایط کاری در این شهرستان مبتنی بر دوستی، همدلی، وفاق و وحدت برای توسعه و پیشرفت است.

سلحشور افزود : در طول تاریخ انقلاب اسلامی خدمات خوبی ارائه شده، اما هنوز شهرستان میناب نیازمند اقدامات بیشتر است و باید تلاش و کوشش خود را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه راز موفقیت شوراهای شهر میناب  وفاق و همدلی است، عنوان کرد : در شهرداری میناب انتظار است شاهد گام های جدیدی باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب ،با بیان اینکه برای حبیب ا… سهرابی در مسئولیت شهرداری شهر میناب آرزوی موفقیت و تبریک دارم و از اعضای شورای شهر بخاطر انتخاب خوبشان تشکر می‌کنم و آرزو دارم شاهد موفقیت و پیشرفت شهر باشیم.

 از سجاد سلطانی شهردار سابق  و همچنین غلامرضا سلمانی سرپرست شهرداری نیز قدردانی می‌کنم که در این پُست زحمت کشیده‌اند.

در پایان “حبیب ا… سهرابی” به عنوان شهردار جدید شهر میناب معرفی شد.