رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس 92 واحد صنفی طلافروشی در اجرای تشدید طرح نظارتی و کنترلی صنوف در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ مهدی بشارتی گفت : مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با هدف پیشگیری از سرقت در صنوف بویژه صنف طلافروشی ، طرح ضربتی کنترل و نظارت برصنوف طلافروشی به مدت ۴۸ ساعت در بندرعباس اجرا کردند .

وی افزود : در اجرای این طرح، بصورت میدانی محسوس و غیر محسوس از تعداد ۹۲ واحدطلافروشی بازدید و در این رابطه به تعداد ۲۱واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی از قبیل شیشه ضد گلوله،آژیرخطر،دوربین مداربسته،قفل مرکزی درب وهمچنین فعالیت بدون مجوز اخطاریه پلمب صادر شد .

رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان ضمن تاکید بر استمرار اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف در مجتمع های تجاری استان ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی و موارد مشکوک در صنوف در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

پایان خبر /