همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، بخش ICU و CCU بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این دو پروژه مهم درمانی، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با همیاری خیّرین و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

حسین فرشیدی افزود: به علت قرار گرفتن شهرستان حاجی آباد در مسیر اصلی و شاه راه جنوب به سایر نقاط کشور و اینکه این محور مواصلاتی با تصادفات و حوادث ترافیکی نیز همراه است، بخش های مراقیت های ویژه این بیمارستان که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، ارتقاء یافت.

وی با اشاره به اهمیت بخش های مراقبت ویژه ICU و CCU در مراکز درمانی عنوان کرد: آی.سی.یو استاندارد ۴ تخت خوابی و سی.سی.یو ۸ تخت خوابی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد با تمام امکانات درمانی استاندارد و با مشارکت خیّرین و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تکمیل و به بهره برداری رسید.

فرشیدی ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با ارتقاء شاخص های درمانی، گامی مهم و ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مردم این منطقه برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه افتتاح این دو بخش از بیمارستان حاجی آباد ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان حاجی آباد، با فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

وی با شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان این شهرستان، از خدمات سیده نازنین شریعت تقدیر و برای فاطمه اسدی رئیس جدید بیمارستان آرزوی موفقیت کرد.

فرشیدی در بخش دیگری از سفر به حاجی آباد، ضمن تشکر از خدمات ارزشمند خیّرین حوزه سلامت، از قائدی مدیر معدن تنگ زاغ به پاس مشارکت در ساخت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان حاجی آباد با اهدای لوح تقدیر، تشکر کرد.

بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهید شمسایی گهکم، دیدار و گفت و گو با پزشک، دندانپزشک و کارشناسان بهداشتی این مرکز و بازدید از طرح کنترل تردد مسافرین واقع در پلیس راه گهکم شهرستان حاجی آباد، از دیگر برنامه های سفر فرشیدی به شهرستان حاجی آباد بود.

عبدالله غریب زاده، معاون درمان دانشگاه در این سفر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را همراهی کرد.