طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، دکتر ابراهیم رستم گورانی بعنوان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، با توجه به رونق صنعت گردشگری در جزیره جهانی قشم و حضور گردشگران بسیار در این جزیره انتخاب یک فرد بومی جزیره قشم در این پست مهم می تواند کمک شایانی به رونق بیش از پیش صنعت گردشگری جزیره عجایب هفتگانه کند .

در پایان از  زحمات ایوب زارعی مدیر پیشین  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در طول سال های گذشته تقدیر شد .

گفتنی است ، دکتر ابراهیم رستم گورانی از نخبگان استان هرمزگان است که شهردار قشم و  معاون معماری شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان  را در کارنامه کاری خود دارد .

قشم بزرگترین جزیره ایران است که در آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و مملو از جاذبه‌های حیرت‌آور طبیعی و تاریخی است که باعث شگفتی هر گردشگری می‌شود. از دره ستارگان و جنگل‌های حرا تا دلفین‌های دلربای جزیره هنگام و زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی لافت و مردمان محلی، قشم همیشه تجربه‌ی متفاوت و جذابی را برای گردشگران رقم می‌زند. تنوع این جاذبه‌های طبیعی باعث شده‌اند که مجموعه این جاهای دیدنی قشم به «عجایب هفت‌گانه» مشهور شود.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /