استاندار هرمزگان از اتصال روستاهای درمار ، گهردو ، کلیبی ، بیدوبیه ، حاجی‌آباد ، چاه میر و چاه گز به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی با اشاره به تلاش دولت جهت برخورداری روستاهای استان از امکان اتصال به شبکه اینترنت ، اظهار داشت : با تلاش‌های انجام شده با اجرای ۲۴۰ میلیارد ریال پروژه جدید در روستاهای کمتر برخوردار امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات برای ۷ روستای دیگر در هرمزگان ایجاد شد.

دوستی افزود : روستای درمار از توابع شهرستان بشاگرد و روستای حاجی آباد از توابع شهرستان میناب هر کدام با ۴۰میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی عنوان‌ کرد : روستای گهردو از توابع شهرستان سیریک با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای کلیبی از توابع میناب با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای بیدوییه کجین، چاه میر و چاه گز از توابع حاجی آباد با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت مخابرات از امکان اتصال به شبکه اینترنت برخوردار شدند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌ کرد : به استناد گزارش واصله از سازمان تنظیم مقررات، طی ۱۰ روز آینده پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای بندرجاسک و سیریک نیز آغاز خواهد شد.

پایان خبر /