معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جوانان هرمزگانی خواسته های بحقی در بخش های مختلف به ویژه ورزش دارند که ضروری است در اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان که با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش، عنوان کرد: ورزش امروزه یکی از ارکان مهم جامعه محسوب می شود و نقش مهمی در بین خانواده های ایرانی دارد.

 رئوفی ، خاطرنشان کرد: جوانان در کشور ظرفیت بسیار مهمی برای رشد و شکوفایی هستند و از این پتانسیل ضروری است به نحو مناسبی با برنامه ریزی صحیح استفاده کرد.

 وی افزود: ورزش در بین نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است و تقویت این بخش برای ایجاد شرایط مناسب بهره گیری جوانان برای تفریح سالم، بیش از پیش ضروری است.

 رئوفی تصریح کرد: جوانان هرمزگانی خواسته های بحقی در بخش های مختلف به ویژه ورزش دارند که ضروری است مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان با برنامه ریزی و پشتکار در راستای تحقق خواسته های بحق جوانان استان هرمزگان گام بردارد.

 وی افزود: از ورزش هرمزگان برای درخشش جوانان استان در میادین ورزشی با تمام توان حمایت خواهد شد و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذاری نخواهد شد.

در این آیین، مظفر مهرى خادمى‌نسب به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان معرفی و از تلاش های محمودرضا امیاری مدیرکل سابق این اداره کل، با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام