معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان از برگزاری همایش سرمایه گذاری خطر پذیر در جنوب کشور با عنوان «فولادی شو» به میزبانی پارک علم و فناوری خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، رسول اعتمادی پور با اعلام این خبر گفت : این همایش با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، شرکت های فولادی و با حضور سرمایه گذاران خطر پذیر برگزار می گردد.

اعتمادی پور ضمن اشاره به محورهای این همایش افزود : اقتصاد چرخشی (انرژی، آب، فرآوری ضایعات و محصولات جانبی، فرآوری گازهای خروجی) ، تولید فولاد سبز (کاهش نشر گازهای گلخانه‌ای) ، انقلاب صنعتی چهارم (رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پهپادها، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پرینت سه‌بعدی، بلاک‌چین، اینترنت اشیاء) ، پرعیارسازی مواد معدنی کم‌عیار ، تامین مواد مصرفی نوین (متالورژیکی/ شیمیایی)،- تامین تجهیزات و فرایندهای نوین قابل بکارگیری در صنعت فولاد، تولید محصولات فولادی پیشرفته و فراتر از صنعت فولاد از محورهای این همایش است.

وی بیان داشت : این همایش به همت پارک علم و فناوری هرمزگان با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد، مدیران گروه فولاد هرمزگان، مسئولان استانی و دانشگاهی ، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، واحدهای فناور و شرکت های دانش‌بنیان استان برگزار می شود.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان تصریح کرد : در این همایش از رویکردهای جدید در حوزه فولاد و حمایت و سرمایه گذاری از شرکت های فناور و دانش بنیان بهره برداری می شود و فرآیندهای دریافت سرمایه و مشارکت با گروه فولاد مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته اعتمادی پور ، برگزاری جلسات B2B با مدیران گروه فولاد و رویداد دمودی با هدف سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد در شرکت های توانمند و حاضر در اکوسیستم نوآوری استان از جمله برنامه های این رویداد خواهد بود.

وی افزود : این همایش بزرگ‌ترین فرصت برای تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالین زیست ‌بوم نوآوری جنوب کشور خواهد بود که به میزبانی پارک علم و فناوری هرمزگان و همکاری صنایع استان برگزار می گردد.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان در پایان گفت : این رویداد با هدف فعال کردن ظرفیت‌ها ، پتانسیل‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان سطح کشور در جهت رفع نیازهای فناورانه‌ی صنعت فولاد و سرمایه گذاری خطر پذیر بر روی ایده‌ها (سرمایه‌گذاری تا سقف ۶۰ میلیارد تومان روی هسته‌ها، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان) طراحی شده است.

ضمن دعوت از واحدها و شرکت‌های دانش بنیان سطح کشور برای حضور در رویداد از تمامی فناوران ، هسته‌ها و واحدهای فناور که متقاضی رفع نیازهای فناورانه صنعت فولاد می‌باشند ، خواهشمند است به لینک ثبت نام : EVENT6.MSTID.COM مراجعه نموده و حداکثر تا تاریخ ۲۵ آبان ماه سال جاری ثبت نام رویداد را انجام دهند.

پایان خبر /