پس از بازدید سرزده معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از مدارس کیش و ارزیابی ظرفیت های آموزشی ؛ طرح عملیات اجرایی "تعمیر و تجهیز مدارس کیش" در دستور کار معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رحیم سرهنگی در بازدید از برخی مدارس جزیره کیش و بررسی سطح امکانات و فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان این منطقه ، دستور آغاز عملیات اجرایی تعمیر و تجهیز مدارس کیش را صادر کرد.

وی اعلام کرد : با برگزاری تعداد دو جلسه هم اندیشی، طرح علمیات اجرایی تعمیر و تجهیز مدارس جزیره را بر اساس برنامه زمان بندی شده و با اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از دیروز سه شنبه ۲۷ تیر آغاز کرده و تا ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد.

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده و اعزام کارشناسان مربوطه از سوی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به ۲۵ مدرسه هدف تمام اقدامات لازم در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس ، فهرست و اولویت بندی شده است.

گفتنی است ، رنگ آمیزی ، تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی ، رفع نواقص تاسیسات آب ، برق ، فاضلاب “خرید شیر آلات ، پمپ ، رفع گرفتگی فاضلاب” نصب لامپ های جدید ، تعویض فیوز های معیوب و همچنین خرید میز و نیمکت برای کلاس های مدارس کیش از جمله اقداماتی است که در حال انجام می باشد.

لازم به ذکر این طرح با جدیت تمام و در راستای ارتقاء سطح آموزش ، رفع موانع پیش رو و تقویت سرمایه های اجتماعی جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته است و در صورت نیاز، اعتبار اختصاص یافته افزایش خواهد یافت.

پایان خبر /