دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تیم رشته شنای بانوان را به مشهد ، تیم آمادگی جسمانی را به کرمانشاه ، تیم والیبال را به ارومیه و تیم دارت را به شیراز جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری کارکنان دولت اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، تیم های برتر مسابقات قهرمانی استان ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی دولت ، که نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برگزار گردیده بود ، به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، در مسابقات قهرمانی استان ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی دولت، افتخار کسب مقام قهرمانی در رشته های آمادگی جسمانی و دارت در دو بخش آقایان و بانوان، شنا بانوان و والیبال آقایان در این دوره از مسابقات کارکنان دستگاههای اجرایی استان هرمزگان را داشتند.

برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی کارکنان دستگاههای اجرایی به میزبانی استانهای آذربایجان غربی در رشته والیبال ، کرمانشاه در رشته آمادگی جسمانی ، خراسان رضوی در رشته شنا و استان فارس در رشته دارت از تاریخ ۱۴ لغایت ۳۰ تیرماه سال جاری برگزار می گردد که بیش از ۳۰۰۰ نفر از سراسر کشور به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده اند.

شایان ذکر است اداره رفاه و تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همواره در جهت توسعه و اعتلای ورزش همگانی با هدف حفظ سلامت و افزایش روحیه نشاط و شادابی کارکنان، بدنبال ارتقاء ظرفیتهای موجود بوده و در این راستا به موفقیت های بی شماری دست یافته است.

پایان خبر /