رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری 67 سارق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان طرح مقابله با سرقت و دستگیری سارقان به مدت ۳ روز در مناطق جرم خیز استان اجرا شد.

کرمی افزود : در اجرای این طرح مجموعا ۳۰ فقره انواع سرقت کشف و ۶۷ نفر انواع سارق شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر و ۸ دستگاه انواع موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز ، اظهار داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان ومردم قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس ، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارند نظیر قفل پدال و قفل زنجیر ، قفل فرمان مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان های خلوت ، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند.

پایان خبر /