به منظور خدمت به مردم سیستان و بلوچستان با تغییرات مهندسی امکان ارسال فرآورده نفت سفید از طریق مخزندار ریلی به زاهدان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احمد سالاری فر مدیر منطقه هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی ستاد تهران مبنی بر ضرورت ارسال فرآورده نفت سفید به استان سیستان و بلوچستان کارشناسان خدمات مهندسی و عملیات منطقه هرمزگان موضوع را بطور تخصصی بررسی کردند و طی جلساتی راهکار فنی آن طراحی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزود: کل زمان بررسی و طراحی و تغییرات فنی و عملیاتی در زمانی کمتر از ۷۲ ساعت انجام و بلافاصله بارگیری مخزندار ریلی به مقصد زاهدان از مبدا تاسیسات راه آهن انبار نفت شهید رجایی بندرعباس آغاز شد.

احمد سالاری فر افزود: همکاران این منطقه شرایط دشوار تغییرات جوی در کشور و ضرورت خدمت رسانی به هموطنان عزیز را بدرستی درک کرده اند و بسیار فراتر از وظیفه اداری و سازمانی خود در شیفت های مختلف کاری به خدمت در امر سوخت رسانی کشور مشغولند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: انبار نفت شهید رجایی با ۵۸ مخزن و ظرفیت ذخیره سازی یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون لیتر انواع فرآورده ها هیچ محدودیتی در ارسال سوخت به مقاصد مختلف کشور ندارد.

گفتنی است ، هم اکنون فرآورده های نفتی از طریق نفتکش های جاده پیما، خطوط لوله انتقال سراسری و مخزندار ریلی به شهرهای مختلف کشور از جمله: قم، گرگان، بجنورد، تربت حیدریه ، بیرجند، سبزوار، یزد ، کرمان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، چابهار، بوشهر، شیراز، یزد، تبریز و دیگر شهرها بارگیری می شود.

انتهای خبر /