مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، مهدی عباسی معاون منطقه ویژه و عضو هیئت مدیره ایزو ایکوو مجری طرح از شهرک شیلاتی هوور بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از این طرح با بیان اینکه مساحت اجرای شهرک شیلاتی هوور بالغ بر ۳۰ هکتار است گفت: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته،اقدامات و پیشرفت مناسبی توسط بخش خصوصی جهت اماده سازی زیرساخت‌ها انجام شده است.

وی افزود با به بهره برداری رسیدن این شهرک شیلاتی ، صنایع شیلاتی، آبزی پروری و صیادی ، پایانه صادراتی آبزیان، پهلوگیری شناورهای صیادی و تعمیرات آن در این شهرک شیلاتی صورت پذیرد.
دریایی تصریح کرد: با اجرای کامل این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شاهد تسهیل در خدمات رسانی به جامعه شیلاتی و همچنین تأمین و تکمیل بیش از پیش در زنجیره تولیدات شیلاتی خواهیم بود.

مدیر کل شیلات هرمزگان ارتقای خدمات رسانی به بهره برداران،هم افزایی، بهره‌مندی از تسهیلات ارزان ،سهولت راه اندازی کسب و کار، ریسک های اقتصادی و اجرایی کمتر، استفاده از ظرفیت‌های جمعی، ایجاد زیرساخت ها به صورت مشارکتی،تجمیع خدمات و بهره برداری آسان را از مزایای ایجاد شهرک های شیلاتی خواند.
گفتنی است این شهرک شیلاتی  در مجتمع صنایع دریایی و کشتی سازی در غرب بندرعباس همراه با اسکله پهلوگیری شناورهای صیادی واقع شده است.