فرمانده انتظامی هرمزگان با تبریک حلول ماه رمضان و نوروز باستانی گفت: یکی از مهمترین طرح ها،  طرح نوروزی است که امسال با شعار "امنیت و آرامش در بهار قرآن و طبیعت" به استقبال بهار می رویم.

به گزارش صبح دریانیوز، سردار علی اکبر جاویدان، افزود: ۵۰ درصد طرح نوروزی موضوعات مربوط به ترافیک است  زیرا سلامت مردم را تامین می کند.

جاویدان، عنوان کرد: هرمزگان یکی از استان های هدف جهت گردشگری در ایام نوروز است و ما افتخار می کنیم که میزبان مردم کشورمان در هرمزگان هستیم.

وی، با اشاره به جاذبه های هرمزگان و همچنین سواحل بکر آن بیان داشت: تمام نهادها و سازمان های خدماتی از جمله شهرداری، حمل و نقل،  اورژانس،  هلال احمر، دهیاری ها، بخشداری هاو … جهت آماده سازی بستر ورود مسافران در تکاپو هستند.

جاویدان، با بیان اینکه جهت تامین نظم ،امنیت  و برقراری آرامش در ایام نوروز آماده باش هستیم  و پلیس برنامه های هدفمندی برای ایجاد فضایی امن و با نشاط و همچنین پیشگیری از جرائم و روان سازی ترافیک دارد، ادامه داد: در حوزه های اطلاعاتی، انتظامی و ترافیکی این آمادگی را داریم که  بستری همراه با آرامش برای هم استانی ها و مهمانان درون شهری و برون شهری فراهم کنیم.

این مقام ارشد  انتظامی هرمزگان ، با بیان این موضوع که  توجه به مؤلفه های اجتماعی اساس کار پلیس در کسب موفقیت ها بوده و این کار باعث ارتقاء سطح تعامل و مشارکت مردم در افزایش امنیت اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: محور اقدامات پلیس در پیشگیری و کنترل حوادث رانندگی توسعه اقدامات آموزشی، ارتقای فرهنگ ترافیکی و اطلاع رسانی جامع از طریق رسانه ها است.

جاویدان از رانندگان ومسافران درخواست کرد: توصیه های پلیس را در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جدی بگیرند تا با آرامش خاطر و سلامتی نوروز را سپری کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری همه دستگاه های خدماتی در طول ایام سال به ویژه اجرای طرح مشترک تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی نوروز، یادآورشد: استان هرمزگان به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی خاص، در ایام تعطیلات نوروز پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور خواهد بود و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا در کنار سایر دستگاه های مرتبط بستری مناسب برای مردم و میهمانان نوروزی فراهم کنیم و بتوانیم خادمان خوبی برای هموطنان در استان و مسافران و میهمانان نوروزی باشیم.

وی، اضافه کرد: از گردشگران قوانین و مقررات شهری و ترافیکی را رعایت کنند زیرا هرکدام از آنها نماینده استان و شهر خود در هرمزگان هستند.

پایان خبر/

جمیله دبیری نیا