مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از مجاری عرضه سوخت در شهرستان های میناب و سیریک بازدید کرد و از آخرین وضعیت کشفیات قاچاق سوخت توسط یگان های کاشف آگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در پی اقدامات صورت گرفته در کمیته با قاچاق سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هرمزگان و حمایت های استاندار این استان اقدامات مهمی در زمینه پیشگیری در امر قاچاق سوخت در شرق هرمزگان انجام شده است.

با این وجود این بخش از کشور همچنان درگیر این بیماری اقتصادی است و طبعا در کنار همه دستگاه های متولی امر، پخش فرآورده ها ی نفتی منطقه هرمزگان نیز در صف اول مبارزه با این پدیده شوم قرار گرفته است.

مدیر منطقه هرمزگان در بازدید از مراحل تخلیه و جابه جایی فرآورده های نفتی مکشوفه در ناحیه میناب که با حضور ترکی زاده رئیس ناحیه و تعدادی از مسئولین محلی انجام شد گفت: پدیده قاچاق که هم تهدید اقتصادی برای کشور و هم در حال حاضر تهدید جانی برای مردم استان در جاده ها شده باید با کمک همه دستگاه های حاکمیتی از بین برود.

احمد سالاری فر همچنین در بازدید از جایگاه های عرضه سوخت شهرستان سیریک از نزدیک وضعیت نصب تجهیزات سوخت افزاری سامانه سیپاد و نحوی توزیع نفتگاز در مجاری عرضه این شهرستان را بررسی کرد.

سالاری فر افزود : در این بازدید ها علاوه بر جایگاه های عرضه سوخت از محل دپوی سوخت قاچاق مکشوفه از متخلفات نیز بازدید بعمل آمد و بمنظور رعایت نکات ایمنی و امنیتی دستورات لازم صادر شد.

رئیس کارگره سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در این باره بیان داشت : همانگونه که برای صیانت از فرآورده های ملی تلاش می کنیم باید دقت کنیم تا مصرف کنندگان واقعی و خدمت رسانان به مردم دچار زحمت برای تهیه سوخت نباشند.

وی همچنین با حضور در جمع تلاشگران دریابانی استان از نزدیک موارد فنی و ایمنی انتقال انواع سوخت مکشوفه را بررسی و راهنمایی های لازم را برای انتقال ایمن به دست اندرکاران امر ارائه داد.

پایان خبر /