مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نحوه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی بازدید کردند.

 به گزارش صبح دریانیوز،  معاون وزیر بهداشت از بوستان‌های سطح شهر  و ساحلی در خشکی و بندر مسافری حقانی ،ایستگاهای نجات غریق و امداد در دریا از محله سورو تا اسکله نخل ناخدا در بوستان ولایت بازدید نمودند.

شهردار بندرعباس ضمن ارایه گزارش از وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد: تلاش همه همکاران در مجموعه شهرداری ساختن خاطرات خوش در نوروز ۱۴۰۳ برای هموطنان است و فضای شهری بر همین اساس رنگ و بوی بهار ،زیبایی و شکوه یک شهر تجاری و بندری به خود گرفته است.

شهردار بندرعباس بیان داشت:شهر بندرعباس به عنوان یک بندر جهانی و بین المللی باید در سطوح بالای توسعه در همه ابعاد باشد و این اتفاق با تغییر رویکرد و نگاه ما به شهر اتفاق افتاده و تلاش بر همین مسیر استوار شده که بندرعباس در لول و‌ درجه یک بندر بین المللی ساخته و دیده شود.

در این بازدید که هم در محور و مسیر دریایی و هم ساحلی صورت پذیرفت دکتر فرشیدی معاون وزیر بهداشت تغیرات شهر بندرعباس را مشهود و ملموس عنوان نمود و افزود: شرایط شهر برای گردشگران و مسافران در دریا و خشکی اسکله ها ،بنادر وبوستانها مطلوب است و می توان امیدوارانه منتظر بندرعباسی متفاوت در آینده ای نه چندان دور بود چرا که رشد شهر در معقوله بصری و فضا سازی شهری و مبلمان شهری بی سابقه و چند برابر گذشته شده است.

پایان خبر/