سرپرست فرمانداری بندرعباس با تأکید بر اهمیت امیدآفرینی در برنامه های اجرایی شهرداری ها ، گفت : محرومیت زدایی و ایجاد تحول در مناطق کم برخوردار باید در اولویت برنامه های اجرایی و عملیاتی قرار گیرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، حبیب بهادری در آیین معارفه شهردار شمیل که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان برگزار شد ، مشارکت مردم را ضامن موفقیت شهرداری ها برشمرد و گفت : توسعه پایدار و پیشرفت مناطق بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

بهادری همچنین با تأکید بر تبادل تجارب بین شهرداری های تابعه، ارتقا کیفیت زندگی در شهرها را به‌منظور جلوگیری از مهاجرت ، امری ضروری برشمرد و افزود: عدالت در توزیع امکانات و خدمات رسانی به شهروندان باید دنبال شود.

وی ، تصریح کرد : شورا های اسلامی میتوانند با همدلی و انسجام باعث امید آفرینی در جامعه شوند و با ارتباط و تعامل سازنده با مجموعه دهیاری ها و شهرداران آن را محقق کنند

سرپرست فرمانداری بندرعباس همچنین با اشاره به ضرورت تدوین سند چشم انداز توسعه در مناطق مختلف ، گفت : تمامی برنامه ها باید با بهره گیری از ظرفیت و فرصت های بالقوه منطقه تدوین و به مرحله اجرا برسد.

در این آیین ، طیب خشایاری به‌عنوان شهردار شمیل معرفی شد.

پایان خبر /