مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جلسه با معاونان، مدیران ستادی و مدیران امور شهرستان ها بر وصول مطالبات آبفا در راستای تسهیل خدمات رسانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور در این جلسه با اشاره با فرا رسیدن عید نوروز و لزوم خدمات رسانی مناسب به مردم ، افزود: مدیران امور در شهرستان ها می بایست برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات برنامه ریزی کنند.

حمزه پور با تاکید بر حضور و نظارت مستمر مدیران امور در این ایام تصریح کرد: ایام تعطیلات پایان سال و نوروز به دلیل مسافرپذیری هرمزگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو مدیران امور بایستی در این ایام حضور داشته باشند.

وی در ادامه به اهمیت وصول مطالبات در خدمات رسانی مطلوب اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان سال ضرورت دارد تلاش بیشتری برای وصول مطالبات صورت گیرد تا خللی در خدمات رسانی پیش نیاید.

حمزه پور همچنین بر ساماندهی انشعابات غیر مجاز تاکید کرد و افزود: مدیران شهرستان ها باید ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز اقدامات قانونی برای ساماندهی آن انجام دهند.

مدیرعامل آبفا هرمزگان عنوان کرد : با توجه به دستورالعمل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای واگذاری انشعاب به متقاضیان فاقد سند، باید برنامه ریزی لازم و واگذاری انشعاب پس از تعهد محضری صورت گیرد.

این مسئول همچنین با اشاره به انجام تهاتر با شهرداری ها مطرح کرد : این اقدام نتایج خوبی در وصول مطالبات طرفین داشته که لازم است برای ساماندهی انشعابات فضای سبز شهرداری ها، کنتور گذاری و مصرف واقعی مشخص شود.

انتهای خبر