استاندار هرمزگان به همراه معاونین اقتصادی و عمرانی خود از ساختمان در حال احداث اتاق بازرگانی بندرعباس بازدید کردند. این نخستین دیدار استاندار از اتاق بازرگانی بندرعباس بود که در دوره های قبلی چنین رویدادی محقق نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، رایزنی های استانی و ملی اتاق بازرگانی بندرعباس در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان به قدری قوی و کارآمد است که اتاق را نشست های مهم استانی دارای کرسی و جایگاهی ثابت نموده است و این نخستین باری است که استاندار وقت از اتاق بازرگانی بندرعباس بازدید کرده است.

استاندار هرمزگان در حاشیه این بازید و در نشست فوق العاده شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی اذعان داشت که اتاق بازرگانی بندرعباس حرکت رو به جلویی رو آغاز کرده و از اتاق بازرگانی به عنوان تفکر قوی اقتصادی دولت یاد کرد.

دکتر فریدون همتی بیان داشت: اینک اتاق جایگاه خود را در استان به درستی پیدا و تقویت نموده است و به عنوان بازوی مشورتی و قوی ما در تصمیمات مهم اقتصادی محسوب می شود.

وی ادامه داد: بدون شک برخی قوانین و بخشنامه ها باعث کندی کار بازرگانان می شود اما می توان با استفاده از ظرفیت های قانونی و تعامل بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.