رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت : با پیگیری های کارشناسان حقوقی این سازمان ، انبارهای ضایعاتی غیر مجاز که عموما توسط اتباع بیگانه مدیریت می شوند پس از شناسایی پلمب و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می گردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمید جمالی با بیان این خبر گفت : طبق دستور مقام قضایی و با حضور کارشناسان حقوقی سازمان مدیریت پسماند ، اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس اتباع خارجی ، دو انبار ضایعاتی غیرمجاز واقع در روستای آبشورک و یک انبار واقع در محله خواجه عطا کوچه گمبرون ۱۸ پلمب و در پی آن ۲۰ نفر از گردانندگان که اتباع خارجی (افاغنه) بودند دستگیر و به اردوگاه اتباع و مهاجرین خارجی منتقل شدند.

جمالی ادامه داد : در راستای صیانت از قوانین، مقررات و حقوق شهروندان و با استناد به ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، از فعالیت انبارهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات که به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تهدیدی علیه سلامت عمومی هستند و همچنین باعث ایجاد ناامنی برای مردم می شوند با دستور مقام قضایی جلوگیری به عمل می آید.

وی در پایان از دستگاه قضایی شهرستان بندرعباس ، اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اتباع خارجی و دیگر دستگاه های اجرایی که با جدیت نسبت به رفع این معضلات همکاری و اقدام می کنند، قدردانی نمود.

پایان خبر /