بیش از 4000دانشجو ، دانش آموز ، طلبه و ... در قالب اردوهای راهیان پیشرفت در پاییز امسال از دستاوردهای جوانان متخصص کشور در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید به عمل آوردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، بیش از ۴۰۰۰ دانشجو ، دانش آموز ، طلبه و … در قالب اردوهای راهیان پیشرفت در پاییز امسال از دستاوردهای جوانان متخصص کشور در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید به عمل آوردند.

با توجه به دسیسه‌های دشمنان برای جلوگیری از آگاهی جوانان از پیشرفت‌های کشوراین وظیفهبر دوش همگان است تادر راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اولویت مهم تاریخ‌نگاری و بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها از جمله صنعت نفت و فعالیت‌های ارزشمند انجام‌شده در کشور، آن‌ها را معرفی کنند.

طرح راهیان پیشرفت که به ابتکار رئیس‌جمهور محترم در دولت سیزدهم بنیان‌گذاری شد، گام اثر بخشی است تا غفلت‌ها در زمینه معرفی دستاوردها و خدمات جمهوری اسلامی ایران به میزان قابل توجهی پوشش داده شود.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان یک دستاورد ملی محسوب می‌شود که در اوج تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به دست متخصصان داخلی کشور عزیزمان ایران، ساخت و راه‌اندازی شد و هم اکنون سهم ۳۵ درصدیدر تولید بنزین کشور را عهده‌دار است.

در راستای تبیین جهاد صورت گرفته در ابر پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزاری هفتگی اردوهای راهیان پیشرفت در حال اجرا است که در این اردوها بازدیدکنندگان با دستاوردهای متخصصان جوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان آشنا می‌شوند.

در این اردوها هم‌زمان با فصل پاییز امسال، بازدیدکنندگانی از دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، علوم تحقیقات، علوم پزشکی هرمزگان و اصفهان، طلاب استان‌های تهران، کرمان، البرز، سمنان، قم، خانواده‌های پاسداران و دانش آموزان استان هرمزگان از ستاره پالایشی کشور بازدید به عمل آوردند.

شرکت نفت ستاره خلیج فارس همواره با فراهم‌سازی بسترها پیشگامی برایبرپایی اردوهای راهیان پیشرفت در کشور بوده است و سال گذشته نیز بالغ بر ۵ هزار نفر در این قالب از دستاورد عظیم متخصصان صنعت نفت ایران اسلامی بازدید به عمل آوردند تا از این طریق بتوان افکار جامعه را درخصوص دستاوردهایکشوربه تبیین رساند.

پایان خبر /